Начало 9 Сервиз 9 Компютърна периферия
Сервизно обслужване

НАПРАВЛЕНИЕ КОМПЮТЪРНА ПЕРИФЕРИЯ
service.cp[at]esd.bg

СЕРВИЗНО ОБСЛУЖВАНЕ
(Проспект, PDF файл, 1 MB)

Сервизното обслужване на принтерите TallyGenicom, Printronix, Olivetti и пликоващите машини Boewe Systec и всички други наши продукти е организирано по същите правила, по които работят всички сервизни центрове на нашите партньори по света. За страна с малка територия, каквато е България, най-целесъобразната организация на сервиза, с оглед на приложението на продуктите ни при бизнес-критични приложения, е централизирания сервиз. По този начин снабдяването и осигуряването на резервни части и оборотна техника е максимално облекчено. И следователно най-добре можем да осигурим непрекъснатата работа на нашите клиенти.

-Екипът ни има повече от 20 години опит в сервизирането.

-Инженерните ни специалисти са обучавани в сервизните центрове на TallyGenicom, Printronix и Boewe Systec в Германия и Австрия.

-Предлагаме дори сервиз на принципа 24/7 или 8/7 (часа/дена).

-Удобни сервизни възможности:
Сервизиране на място (при клиента)
Сервизиране в сервизната ни база
Експресна замяна
Резервни части на склад
Специализирано сервизно и тестово оборудване

– Гъвкави допълнителни предложения:
Замяна на стари продукти с нови
Първоначално пускане в действие
Инсталиране / Активиране на опции
Удължаване на гаранцията
Сервизен договор за поддръжка

НИЕ СМЕ НА ВАШЕ РАЗПОЛОЖЕНИЕ

Технически Консултации и Продажби:

Консултации за внедряване в нови системи и приложения
Основни задачи за печат, пликоване, мейлинг и бар-код сканиране
Модернизация (upgrade)
Замяна / ремонт на продукти и модули

Ремонт на:
Линейни и серийни матрични принтери
Лазерни монохромни и цветни принтери
Мастилено-струйни принтери
Документни матрични принтери
Картови персонализиращи системи
Пликоващи машини

Сервизни услуги на място:
Линейни (матрични) принтери
Серийни матрични принтери за високо натоварване
Лазерни монохромни принтери за високо натоварване
Картови персонализиращи системи
Пликоващи машини
Първоначално пускане и настройка.

ВРЕМЕ ЗА РЕАКЦИЯ

ЕСД България се стреми да поддържа на склад в София всичко необходимо, за да осигури на клиентите си, в случай на технически проблем, минимален престой на машините. Поддържаме не малък склад със резервни части и правим всичко възможно да отстраняваме проблемите в рамките на 24 часа (в рамките на нормалното седмично работно време). В случай, че не разполагаме с дадена резервна част в София, то организираме нейната доставка от Германия или Австрия по възможно най-бързия начин.

Бързата Реакция е Стандарт за Нас. Защото сервизните ни инженери са с дългогодишен опит и са преминали курсове за обучение в сервизните центрове на TallyGenicom и Boewe в Германия и Австрия.
ПОНЕДЕЛНИК 9,00 часа Телефонирате или изпращате запитване по Интернет (чрез този сайт) за проблема, като ни информирате за серийния и идентификационния номер на проблемното устройство и описвате възможно най-точно ситуацията.
ПОНЕДЕЛНИК 10,00 часа В рамките на този изминал един час или проблема е решен или ще получите (по телефон, електронна поща или факс) потвърждение да изпратите дефектното устройство при нас или ще Ви бъде предложен график за посещение на място от наш Сервизен техник.
ВТОРНИК 17,00 часа Най-късно в този час (ако отдавна вече не сме свършили) проблема е отстранен и работите спокойно. И всичко това за максимум 15 работни часа* за територията на цялата страна.

* Валидно за продукти от текущите производствени програми на нашите партньори и при наличие на съответните резервни части в България.

РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ И СЛЕД-ПРОДАЖБЕНА ПОДДРЪЖКА

Благодарение на отличните си контакти и доброто складово управление, ЕСД България разполага със и може да осигури богат асортимент от консумативи и резервни части, както за актуалните продукти, така и за излезлите от производство.

ЕСД България предлага различни услуги и обслужване, в зависимост от специфичните изисквания на клиента, както и в зависимост от вида и състоянието на различните продукти.

Нашият Екип е Готов да Работи за Вас.

Винаги на разположение
Сертифицирани сервизни инженери
Квалифицирани продуктови мениджъри
Налично специализирано сервизно и тестово оборудване
Резервни части на склад (или бърза доставка)
Дългогодишен опит

Поддържани продукти

Тук може да намерите информaция за продукти, чиято поддръжка се осъществяваме.

Можем да поддържаме следните принтери:

Printronix – Пълната гама принтери – линейни, лазерни за непрекъсната хартия, етикетни, RFID принтери, RJS скенери.

Dascom, TallyGenicom – Пълната гама принтери – линейни, матрични, лазерни – цветни и монохромни, мастилено-струйни и документни.

Olivetti – Специализирани документни принтери, широко използвани в банковия сектор.

Toshiba TGIS – Етикетни (бар код) принтери.

Tipro Keyboards – Всички модели POS клавиатури, Touch screen монитори и индустриални клавиатури.

Boewe Group – Всички модели режещи, късащи и залепващи машини. Всички модели пликоващи машини.

Hefter Systemform – Резачни апарати и системи за пликоване.

За поддръжка и сервиз на сходни продукти се свържете с нас.

Основни правила за инсталиране и безопасност

ОСНОВНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА БЕЗПРОБЛЕМНА РАБОТА С ПРИНТЕР PRINTRONIX

За да предпазите Вашия принтер от неочаквани и неотстраними повреди е необходимо да спазвате следните основни изисквания:

  • Включвайте принтера само в контакт тип „шуко“, който сте проверили предварително за зануляване (ако същият не е занулен, задължително го занулете);
  • При включени два или повече персонални компютъра в обща ел. мрежа, предварително се убедете, че напрежението на захранването на компютрите се подава от една и съща фаза на източника на напрежение и имат общо зануляване. Именно към тази същата фаза и зануляване включете и захранването на принтера;
  • При проблеми със захранващото напрежение (пикове, нестабилност и др.) използвайте защитни стабилизиращи и филтриращи устройства (Surge Suppressor) или непрекъсваеми токозахранващи устройства (UPS);
  • След изключване на принтера от ел. захранване може да го включите отново след не по-малко от 30 секунди;
  • Никога не включвайте (изключвайте) интерфейсния кабел при включено захранване на компютъра и принтера;
  • Никога не поставяйте захранващия и интерфейсния кабели успоредно един до друг;
  • Използвайте оригиналните интерфейсни кабели на фирма PRINTRONIX;
  • Използвайте само оригиналните консумативи на фирма PRINTRONIX;
  • Използвайте само качествена хартия с грамаж и дебелина, съгласно предписанията на производителя;
  • Поне веднъж месечно почиствайте принтера, като НЕ смазвате каквито и да са механични части;
  • Спазвайте указанията и изискванията на производителя за монтаж и експлоатация;
  • Отнасяйте се внимателно към Вашия принтер. Не го заливайте с течности (кафе, сок и т.н.) и не изпускайте в него карфици, кламери или други твърди предмети.
  • Спазвайки горните указания, Вие ще обезпечите безотказна и дългосрочна работа на Вашата нова придобивка – принтера PRINTRONIX.

ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ
(Гаранционни условия, PDF файл, 0.2 MB)

ЕСД България ЕООД осигурява гаранционна поддръжка на закупените устройства от датата на продажба и/или предаване на стоката, за периода на гаранционния им срок, указан в Стоковата разписка, на територията на Република България. Гаранционната поддръжка на продуктите е съгласно гаранционните условия на съответните производители. Гаранционното обслужване важи за всички части на хардуера, които ще бъдат поправени безплатно, включително чрез замяна с работещи такива.

Транспортът на проблемните устройства от и до Сервизния отдел на ЕСД България ЕООД се извършва за сметка и отговорност на Клиента, като Клиента е в правото си да избере начин на транспорт и предпочитан спедитор/куриер.

Повредени устройства за гаранционен ремонт се приемат в сервиза на ЕСД България ЕООД само с описание на възникналия проблем, документи за покупка (стокова разписка и/или фактура) и в пълна окомплектовка – оригинална опаковка, кабели и други съпътстващи аксесоари и принадлежности.
Възникналите повреди се отстраняват в сервиза на ЕСД България ЕООД в рамките на нормалното работно време, а по изключение и допълнителна договорка на място при Клиента, срещу допълнително заплащане. Срока за отстраняване на дефекти на устройства в гаранционен период е 5 (пет) работни дни. Ако Сервизният отдел не е в състояние да отстрани повредата в този срок, то ЕСД България ЕООД се задължава да осигури за временно ползване същото или подобно устройство за периода на ремонта. Срока на ремонта на повреденото устройство се прибавя към гаранционния срок.

Гаранционно обслужване не се извършва в случаите:

  • Промяна на фабрични настройки, повреди и неправилно функциониране вследствие некомпетентно боравене с уреда;
  • Работа с/по уреда в неизправно състояние;
  • Повреди при транспорт, извършен от Клиента;
  • Ненормални условия на работа, включително отклонения спрямо предписаните от производителя режими и натоварвания;
  • Повреда на консумативи и принадлежностите им;
  • Престой, вследствие на необходимост от почистване на устройството.

Гаранцията отпада в следните случаи:

  • Неоторизирани лица, извършват сервизни манипулации;
  • Нарушена цялост на серийният номер и други механични повреди по корпуса или вътрешността на уреда.

Няма гаранция върху съпътстващия устройствата софтуер и консумативи – мастилени ленти, тонер-касети, барабани и други подобни, батерии, кабели, капачки и аксесоари.
Включването на устройства към електрическата мрежа да се извършва само чрез изправен и заземен (занулен) контакт тип „Шуко“. Свързването с други устройства да става при изключено електрозахранване. Препоръчително е използването на непрекъсваеми захранващи източници (UPS) за защита от прекъсвания и смущения.
ЕСД България ЕООД не носи отговорност за възможни материални и нематериални щети, понесени от Клиента, както и за пропуснати ползи, вследствие на възникналите дефекти в гаранционен срок.
При неясноти относно Гаранционните условия се спазват съответните Директиви на Европейския съюз и Закона за Защита на потребителите на Република България.

Обучение / Образователни курсове

Техническата квалификация и непрекъснатото усъвършенстване са задължителни за постигането на технологичен напредък и сигурно бъдеще както на отделния специалист, така и на неговата компания. ЕСД България, самосотоятелно или съвместно със своите партньори, предлага образувателни курсове, в които се получават технически познания, необходими в практиката и съобразени с очакванията на потребителите за компетентност и полезност.

Компютърна периферия
Тренировъчните курсове се провеждат както в България, така и в тренировъчните центрове на нашите партньори в Германия и Австрия. Можем да организираме обучение на местоположение по Ваше желание.

ЕСД България / Dascom (TallyGenicom) предлагат следния примерен образувателен курс:

История на линейните и матричните принтери
Избор на правилния принтер
Маркетингово сравнение
Технически възможности на принтерите TallyGenicom
Пазарни предимства на принтерите TallyGenicom
Инсталиране и конфигуриране на принтерите TallyGenicom
Техническа профилактика на принтерите TallyGenicom
Възможни проблеми по време на експлоатация и начини за тяхното отстраняване
Нови продукти
Набор техническа документация за ползване по време на курса
Проспекти за принтерите TallyGenicom, предмет на курса
Драйвери за принтерите TallyGenicom.