Услуги

Сервизно обслужване

НАПРАВЛЕНИЕ КОМПЮТЪРНА ПЕРИФЕРИЯ
service.cp[at]esd.bg

СЕРВИЗНО ОБСЛУЖВАНЕ
(Проспект, PDF файл, 1 MB)

Сервизното обслужване на принтерите TallyGenicom, Printronix, Olivetti и пликоващите машини Boewe Systec и всички други наши продукти е организирано по същите правила, по които работят всички сервизни центрове на нашите партньори по света. За страна с малка територия, каквато е България, най-целесъобразната организация на сервиза, с оглед на приложението на продуктите ни при бизнес-критични приложения, е централизирания сервиз. По този начин снабдяването и осигуряването на резервни части и оборотна техника е максимално облекчено. И следователно най-добре можем да осигурим непрекъснатата работа на нашите клиенти.

-Екипът ни има 14 годишен опит в сервизирането.
-Инженерните ни специалисти са обучавани в сервизните центрове на TallyGenicom, Printronix и Boewe Systec в Германия и Австрия.
-Предлагаме дори сервиз на принципа 24/7 или 8/7 (часа/дена).
-Удобни сервизни възможности:

  • Сервизиране на място (при клиента)
  • Сервизиране в сервизната ни база
  • Експресна замяна
  • Резервни части на склад
  • Специализирано сервизно и тестово оборудване

- Гъвкави допълнителни предложения:

  • Замяна на стари продукти с нови
  • Първоначално пускане в действие
  • Инсталиране / Активиране на опции
  • Удължаване на гаранцията
  • Сервизен договор за поддръжка

НИЕ СМЕ НА ВАШЕ РАЗПОЛОЖЕНИЕ

Технически Консултации и Продажби:

  •  Консултации за внедряване в нови системи и приложения
  •  Основни задачи за печат, пликоване, мейлинг и бар-код сканиране
  •  Модернизация (upgrade)
  •  Замяна / ремонт на продукти и модули

Ремонт на:

  • Линейни и серийни матрични принтери
  • Лазерни монохромни и цветни принтери
  • Мастилено-струйни принтери
  • Документни матрични принтери
  • Картови персонализиращи системи
  • Пликоващи машини

Сервизни услуги на място:

  • Линейни (матрични) принтери
  • Серийни матрични принтери за високо натоварване
  • Лазерни монохромни принтери за високо натоварване
  • Картови персонализиращи системи
  • Пликоващи машини
  • Първоначално пускане и настройка.

ВРЕМЕ ЗА РЕАКЦИЯ

ЕСД България се стреми да поддържа на склад в София всичко необходимо, за да осигури на клиентите си, в случай на технически проблем, минимален престой на машините. Поддържаме не малък склад със резервни части и правим всичко възможно да отстраняваме проблемите в рамките на 24 часа (в рамките на нормалното седмично работно време). В случай, че не разполагаме с дадена резервна част в София, то организираме нейната доставка от Германия или Австрия по възможно най-бързия начин.

Бързата Реакция е Стандарт за Нас. Защото сервизните ни инженери са с дългогодишен опит и са преминали курсове за обучение в сервизните центрове на TallyGenicom и Boewe в Германия и Австрия.
ПОНЕДЕЛНИК 9,00 часа Телефонирате или изпращате запитване по Интернет (чрез този сайт) за проблема, като ни информирате за серийния и идентификационния номер на проблемното устройство и описвате възможно най-точно ситуацията.
ПОНЕДЕЛНИК 10,00 часа В рамките на този изминал един час или проблема е решен или ще получите (по телефон, електронна поща или факс) потвърждение да изпратите дефектното устройство при нас или ще Ви бъде предложен график за посещение на място от наш Сервизен техник.
ВТОРНИК 17,00 часа Най-късно в този час (ако отдавна вече не сме свършили) проблема е отстранен и работите спокойно. И всичко това за максимум 15 работни часа* за територията на цялата страна.

* Валидно за продукти от текущите производствени програми на нашите партньори и при наличие на съответните резервни части в България.

ЦЕНОВА ЛИСТА ЗА СЕРВИЗНО ОБСЛУЖВАНЕ ЗА ПРИНТЕРИ TALLYGENICOM
(Ценова листа, PDF файл, 1 MB)

РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ И СЛЕД-ПРОДАЖБЕНА ПОДДРЪЖКА

Благодарение на отличните си контакти и доброто складово управление, ЕСД България разполага със и може да осигури богат асортимент от консумативи и резервни части, както за актуалните продукти, така и за излезлите от производство.

ЕСД България предлага различни услуги и обслужване, в зависимост от специфичните изисквания на клиента, както и в зависимост от вида и състоянието на различните продукти.

Нашият Екип е Готов да Работи за Вас.

  • Винаги на разположение
  • Сертифицирани сервизни инженери
  • Квалифицирани продуктови мениджъри
  • Налично специализирано сервизно и тестово оборудване
  • Резервни части на склад (или бърза доставка)
  • Дългогодишен опит

Протокол за Проблем с принтер
(Проспект, PDF файл, 0.4 MB)

Приемо-предавателен протокол
(Проспект, PDF файл, 0.2 MB)

Протокол за ремонт и профилактика
(Проспект, PDF файл, 0.2 MB)